Projekt skierowany jest do organizacji pozarządowych z terenów gmin miejskich oraz miejsko-wiejskich.
Celem projektu jest wpieranie organizacji pozarządowych zainteresowanych rozwijaniem dialogu obywatelskiego oraz wzmacnianiem swojego potencjału działania na rzecz lokalnych społeczności.
Projekt przewiduje:
- Bezpłatne szkolenia i warsztaty online,
- Doradztwo i mentoring dla NGO,
- Wizyty studyjne,
- Udział w Kongresie podsumowującym projekt.
Korzyści dla Twojej organizacji z uczestnictwa w projekcie:
- Zdobycie wiedzy jak reprezentować potrzeby swojej społeczności,
- Nauka budowania sojuszy i współpracy,
- Partnerska współpraca z samorządem lokalnym.
Harmonogram realizacji projektu:
Projekt realizowany od 1.09.2024 r. do 20.11.2025 r.
Rekrutacja
Zgłoś swoją organizację i skorzystaj z oferowanego wsparcia!
Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje znajdziesz na stronie: www.porozmawiajmyogminie.pl oraz www.akademia.cpt.org.pl
Kontakt
Więcej informacji dotyczących udziału w warsztatach i spotkaniach można uzyskać pod adresem mailowym rekrutacja@cpt.org.pl lub telefonicznie 508-623-296.
Dołącz do programu i rozwijaj potencjał dialogu obywatelskiego w Twojej społeczności!
Rekrutacja trwa do 30.11.2024 r.
Projekt otrzymał dofinansowanie z Funduszy Europejskich w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.