fbpx

Szkolenie Social Media i PR

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu, który jest możliwością do doskonalenia umiejętności w dziedzinie Social Media i Public Relations.

 

Szkolenie skupia się na zapewnieniu uczestnikom kompleksowego zrozumienia zarówno strategii jak i praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych oraz technik public relations. Poprowadzone przez doświadczonych ekspertów, szkolenie oferuje unikalne podejście, które integruje teorie z praktyką, zapewniając uczestnikom możliwość natychmiastowego wdrożenia zdobytej wiedzy w swojej pracy.

Szkolenie odbędzie się w dniach 8 oraz 9 marca 2024 roku w INKU Inkubatorze Sektorów Kreatywnych. Dodatkowo zorganizowane zostaną spotkania online w wymiarze łącznie 4 godzin, które zostaną ustalone wspólnie z prowadzącymi i uczestnikami szkolenia. Po ukończonym szkoleniu każdy z uczestników oraz każda z uczestniczek otrzymają certyfikat.

 

8 marca (piątek) w godz. 12:00 – 20:00, odbędzie się blok poświęcony tematyce social media, który poprowadzi Konrad Dembczyński. W dobie natłoku informacji, pojęcie dobrego marketingu i skutecznej reklamy zostało mocno zdewaluowane. O tym, co działa, a co nie, świadczą testy oraz doświadczenie, które pozwalają nabyć umiejętności korzystania z dobrych wzorców oraz intuicji. Szkolenie Konrada Dembczyńskiego to wskazanie istotnych dróg poszukiwania prawdziwych informacji, garść doświadczenia oraz solidna podstawa do stworzenia własnego warsztatu pracy. Podczas szkolenia nauczysz się, jak przygotowywać treści, w jaki sposób konfigurować reklamy i co zmieniło się w tym zakresie na przestrzeni lat. W efekcie nabędziesz umiejętności, które pozwolą Ci samodzielnie tworzyć dobre kampanie i efektywne reklamy w mediach społecznościowych.

Informacja o prowadzącym: Konrad Dembczyński Spędził ponad 3 000 godzin szkoląc i ucząc. Przez ponad 8 lat wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie w dziedzinach społecznych, w tym także w zakresie marketingu, e-biznesu, social mediów oraz grafiki i komunikacji wizualnej. Od ponad 15 lat prowadzi własną agencję reklamową. Tworzy skuteczne kanały komunikacyjne i narzędzia sprzedażowe dla małych i średnich firm w Polsce i za granicą. Realizuje zlecenia z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia rozwiązań internetowych, komunikacji marki z klientem w social media, produkcji filmowych oraz badań opinii społecznej. Autor publikacji naukowych w dziedzinie nowoczesnych technologii, IT w marketingu małych i średnich firm oraz udziału social mediów w promocji uczelni wyższych w Polsce i na świecie.

 

9 marca (sobota) w godz. 10:00 – 18:00, odbędzie się blok z public relations, który poprowadzi Jakub Gibowski. Podczas szkolenia dowiesz się jak:

BUDOWAĆ RELACJE

Nauka budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z różnymi interesariuszami: klienci, media, społeczność lokalna czy inwestorzy.

ZARZĄDZAĆ WIZERUNKIEM

Nauka kreowania, zarządzania i ochrony wizerunku marki, organizacji i osoby publicznej. Dowiesz się jak identyfikować potencjalne zagrożenia dla reputacji oraz jak skutecznie reagować na sytuacje kryzysowe.

TWORZYĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ

Nauczysz się jak formułować przekonujące komunikaty, jak dostosować się do różnych odbiorców oraz jak wykorzystywać różne kanały komunikacji.

ROZWIJAĆ KARIERĘ

Umiejętności z zakresu PR są bardzo poszukiwane na rynku pracy, zwłaszcza w branżach związanych z marketingiem, komunikacją i mediami.

Informacja o prowadzącym: Jakub Gibowski Specjalista ds. komunikacji i PR, rzecznik prasowy oraz wykładowca akademicki. Wspiera organizacje w budowaniu angażującej marki oraz strategii promocji. FRISowy wizjoner – szybko odnajduje alternatywne rozwiązania, przeprojektowuje plany, aby pasowały do obecnej sytuacji, błyskawicznie generuje nowe pomysły. Od lat związany ze strefą wizualną – fotografią, filmem, transmisjami na żywo. Ma oko do szczegółów. Aktywnie tworzył komunikację i dbał o wizerunek Wojewody Zachodniopomorskiego, Filharmonii w Szczecinie, festiwalu kina niezależnego Solanin Film Festival, największego w Europie festiwalu postapokalipsy OldTown Festival, Technoparku Pomerania oraz Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu – Akademii Nauk Stosowanych.

 

CO: Szkolenie Social Media i PR

GDZIE: INKU Inkubator Sektorów Kreatywnych al. Wojska Polskiego 90

KIEDY: 8 – 9 marca 2024

ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 20 osób

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://tiny.pl/dxjs5

ORGANIZATORZY: Stowarzyszenie Media Dizajn oraz INKU Inkubator Sektorów Kreatywnych

KONTAKT: Magda Roman e-mail: mroman@mediadizajn.pl tel.: 91 424 04 64

Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny

Wydarzenie realizowane w ramach projektu „AkTYwny KreaTYwny – pobudzanie ducha przedsiębiorczości kulturalnej i kreatywnej”. Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej. Projekt finansowany przez Islandię Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Działanie współfinansowane ze środków Gminy Miasto Szczecin.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

UM Szczecin

Inkubator Sektorów Kreatywnych został powołany 1 września 2011 r. w celu realizacji zadania publicznego: „Prowadzenie Inkubatora dla Organizacji Pozarządowych działających w sferze kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w budynku położonym przy al. Wojska Polskiego 90 w Szczecinie”.

Projekt finansowany z dotacji Gminy Miasto Szczecin

Kontakt

INKU Inkubator Sektorów Kreatywnych al. Wojska Polskiego 90 70-482 Szczecin
biuro@inkubatorkultury.szczecin.pl
91 424 04 64

© 2018 INKU Szczeciński Inkubator Kultury

new-element.svg

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności, Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.