Trwa przyjmowanie zgłoszeń w ramach tegorocznej edycji honorowego tytułu „Ambasador Szczecina”.
Do 31 maja 2023r. potrwa przyjmowanie kandydatur osób (lub grup osób), których osiągnięcia przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku Szczecina w kraju i za granicą. Zgłoszone mogą być również instytucje, bądź obiekty ruchome takie jak pojazdy, statki, żaglowce, itp., których działalność i wizerunek promują Szczecin.
Uprawnionymi do zgłaszania kandydatur są: osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, z wyłączeniem członków Kapituły, osoby prawne, oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. Zgłoszeń można dokonywać za pomocą wniosku, który jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta https://eurzad.szczecin.pl/chapter_51199.asp?soid=057E18DC8EF743C0A9C8B55CB7C93701 oraz w dziale informacji Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miasta. Wypełniony wniosek można przesłać pocztą pod adres: Urząd Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, lub wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy: boi@um.szczecin.pl.
Ponadto Urząd Miasta zachęca do zgłoszenia do konkursu pn. „Zostań członkiem Kapituły honorowego tytułu Ambasador Szczecina” !
Zgłoszenia należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej do dnia 20 kwietnia na adres ambasadorszczecina@um.szczecin.pl z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszą o bezpośredni kontakt z panią Renatą Arent tel. 91 42 45 078 rarent@um.szczecin.pl