Warsztaty „Codziennie lepsi. Zarządzanie sobą w czasie”

👉Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych, artystów, animatorów kultury, aktywistów społeczności lokalnych i początkujących społeczników na bezpłatne warsztaty on-line dotyczące zarządzania sobą w czasie. Szkolenie poprowadzą trenerki biznesu Grażyna Nowicka i Monika Bakalarska.
✅Co: Warsztaty „Codziennie lepsi. Zarządzanie sobą w czasie”
✅Kiedy: wtorek 1 grudnia 10:00 – 15:00
✅Czas: 5h
✅Liczba osób: 12
✅Gdzie: platforma on-line, uczestnicy otrzymają przed szkoleniem link na swojego e-maila
✅Zapisy: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdDYqzQaRpBuA…/viewform
✅Dodatkowe informacje: Hanna Wysocka hwysocka@mediadizajn.pl
👉Temat szkolenia: Codziennie lepsi. Zarządzanie sobą w czasie.
👉Co da Ci to szkolenie: Omówimy pewne mity oraz nasze przekonania związane z czasem. Jak codziennie stajemy się lepsi . Zastanowimy się czym jest dla nas zarządzanie czasem, na co ten czas wykorzystujemy i jakie czynniki na to wpływają.
👉Program szkolenia:
1️⃣Zrozumieć czas
2️⃣Inwentaryzacja czasu – na co zużywamy czas
3️⃣Inwentaryzacja czasu – pośpiech czy wyluzowanie
4️⃣Inwentaryzacja czasu – na co zużywamy nasz czas
5️⃣Inwentaryzacja czasu – dziennik aktywności
6️⃣Inwentaryzacja czasu – krzywa zakłóceń
7️⃣Inwentaryzacja czasu – identyfikacja złodziei czasu
8️⃣Inwentaryzacja czasu – diagnoza błędów własnych
9️⃣Sposoby zwalczenia „ złodzieja czasu”
🔟Sposoby zwalczenia złodzieja czasu – sposoby własne/wybrane sposoby
👉Uczestnicy szkolenia: Wszystkie osoby, które zarządzają sobą i chcą polepszyć swój efektywny czas. Jak również umiejętność , wykorzystania czasu w odpowiedni sposób, zarządzając innymi w organizacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

new-element.svg

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności, Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.